Translate

niedziela, 2 września 2012

Kobiety o facetach




Kobiety o facetach czyli co kobiety o nas myślą?


Artykuł powstał na bazie analizy wypowiedzi kobiet na różnych forach tematycznych oraz przy wsparciu mojej lepszej połówki. Jej zdanie jest nieocenione, jeżeli chodzi o tematykę związaną z tym, czego kobiety od nas chcą.

Wracając do tematu o to niektóre wypowiedzi szanownej płci pięknej na nasz temat:


„Ja stawiam na południowy typ. Podoba mi się większość reprezentacji Portugali. Ogólnie ciemna karnacja, ciemne włosy no i racja musi być wysoki. Musi być też wysportowany, bo wtedy tyłek jest zgrabny i biodra wąskie a bary szerokie. Nie ma nic gorszego niż męska sylwetka a la kula szpiegula.”

~kora2702



„Lubię facetów, z którymi mogę porozmawiać na wiele tematów, w tym również na tematy typowo babskie. 
 Lubię facetów dowcipnych, ale nie ze sprośnym żartem albo sypaniem licznymi kawałami, chodzi mi raczej o podejście do życia z dużą dawką humoru.
 Lubię facetów, przy których czuję się bezpieczna, mam do nich zaufanie i wiem,że mogę na nich liczyć w każdej sytuacji.
 Lubię facetów, przy których czuję się jak kobieta.”

~scarllet



„A ja lubię męskich facetów. I w związku z tym nie zawsze są przystojni ale testosteron z nich aż bucha, a o to mi chodzi ;) To, że są męscy nie przeszkadza temu, żeby byli czuli czy myli. Lubię tez kiedy facet ma pasje i potrafi nimi zaciekawiać. „


~orange



„U mnie największe wrażenie zrobiły pasje mojego chłopaka....to że nie stoi w miejscu, cały czas się rozwija...zdobywa doświadczenie w tych dziedzinach, które go interesują....
A co za tym idzie kocham go za wielką inteligencje, opiekuńczość....również za ogromne poczucie humoru, dystans do wielu spraw....
oryginalność i kreatywność....dużo się przy nim uczę....i czuje się przy nim jednocześnie kochana, ale nie rozpieszczana....”

~sueno6

Nie będę komentował tych wypowiedzi, bo mi nie wypada, jedynie tylko podzielę się stwierdzeniem, że kobiety, czego innego wymagają od kandydata, czego innego od chłopaka, narzeczonego, a zupełnie z innej bajki są wymagania stawiane mężowi ot i cały paradoks.  Dodatkowo polecam artykuł: za co najbardziej kochasz swojego faceta.

A może, któraś z Pań doda jakiś komentarz? :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz