Translate

niedziela, 7 września 2014

HTC Desire 500

W końcu postanowiłem podzielić się moją opinią na temat tego telefonu. Posiadam dwa identyczne modele, jeden użytkuję ja, drugi moja małżonka.
Mój telefon po 3 miesiącach trochę wariował na podłączonej ładowarce, zauważyłem, że strasznie się nagrzewa, co mogło spowodować jego dziwne zachowanie (sam się przełączał, zamiast jednego kliknięcia odczytywał trzy, był bardzo wrażliwy na dotyk), pozbyłem się obudowy i od tamtej pory nie mam z nim już żadnych problemów.
Drugi aparat, wrócił właśnie z serwisu z powodu awarii panela dotykowego.
Generalnie jestem zadowolony, zauważyłem tylko, że te telefony nie znoszą żadnych dodatkowych akcesoriów typu obudowa, bo zaraz się grzeją, a to może uszkodzić elementy na płycie urządzenia.
Telefony mam w sieci Play więc tak informacyjnie czekałem około 3 tygodni na powrót telefonu z serwisu, gdyby ktoś z Was chciał w tej sieci serwisować.

Więcej specyfikacji odnośnie w.w. modelu na stronie:



0 komentarze:

Prześlij komentarz