Translate

wtorek, 27 listopada 2012

ZTE V9 LIGHT Awaria !!!




W końcu dostałem za swoje. Ciągle szukam czegoś nowego i musiałem wypróbować Swedish Snow RLS7. Skutek był taki, że tablet po instalacji wyświetlił androidka, który patrzył na mnie tylko tymi białymi oczkami i zero reakcji.
Jestem jednak twardy i nie dam się tak szybko. Jego słodkie oczka nie zadziałały na mnie i postanowiłem dobrać się do jego wnętrza przy pomocy komputera.
Teraz Androidek jest uśmiechnięty bo ma znowu swój ROM (instrukcja instalacji ROM), tym razem śmiga na deskorolce. :)

Poradnik zainstaluje ROM Optus 2.2. po tym zabiegu można próbować działać dalej z aktualizacją. (Przetestowałem kilkakrotnie i zawsze urządzenie wracało do życia :) ).


Pamiętaj, że nie zobaczysz żadnego tryby anni FTM ani Clockwork (jedyny znak, który zauważyłem to delikatne ściemnienie ekranu). Przejdzie on jednak w tryb, który pozwoli na powtórne zainstalowanie systemu.

  • Gdy twoje urządzenie jest już w trybie "programowania" podłącz go za pomocą kabla USB do komputera;
  • Uruchom Menadżer urządzeń i sprawdź do którego portu COM jest podłączone urządzenie (Panel Sterowania -> System -> Zakładka Menadżer Urządzeń );
  • Wejdź do folderu: Optus_V9_Upgrade_30th_April_patched i uruchom Sales_MultiDL_MSM7227_patched;
  • U mnie po uruchomieniu pojawiło się okienko: Fail to find..., klikasz "OK";
  • Otworzy się okienko, żebyś mógł wybrać brakujący plik, tutaj klikasz "Cancel";

Sales_MultiDL_MSM7227_patched


  • Z powyższego okienka wybieramy "Option" -> "Port Config" i np. Line 1 wybieramy port COM do, którego jest podłączony tablet ( w pierwszej lini po zatwierdzeniu pojawi się numer portu ustawionego przez nas oraz jego status zmieni się z OPEN na READY);
  • Jeżeli chcesz utworzyć kopię zapasową, na wypadek gdybyś utracił swój IMEI wybierz opcję "Backup NV", a następnie "Start All". Utworzy to plik o nazwie Channel1.nvm. Znajdziesz go w folderze powyższego programu;
  • Następnie zaznacz opcję "Download" i kliknij w "SW Directory", aby wybrać lokalizację danych (dane są w folderze programu, wejdź w folder programu, a następnie wybierz folder "files" i zatwierdź);
  • Uruchom działanie za pomocą: "Start All", aktualizacja potrwa kilka chwil;
  • Wyjmij i włóż baterię, uruchom powtórnie urządzenie.

Powodzenia :) 



9 komentarze:

  1. Witaj, mam problem, nie wiem właśnie jak odnaleźć te porty COM na windowsie 7 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, sprawdź tutaj: Start -> Panel Sterowania "Control Panel" -> System -> Zakładka Menadżer Urządzeń "Device Manager".
      Tam masz wszystkie urządzenia. Znajdź "Ports COM&LPT" Porty, znajdziesz tu wyszczególnione podpięte urządzenia do portów komputera.

      Usuń
    2. Jeżeli nadal nie wiesz, który to port odłącz urządzenie od komputera. Sprawdź w "Device Manager" (Menadżer Urządzeń) Ports (porty). Nie zamykaj menadżera urządzeń i podłącz urządzenie, sprawdź w menadżerze, który port zmienił nazwę i to będzie twój port.

      Usuń
  2. Niestety nadal mam problem :( Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Nie mam w ogóle zakładki porty. Czy jest jeszcze jakaś szansa na powrót mojego zte v9 do sprawności? Gdy podłączam go, pokazuje go w porcie usb przez kabel , pokazuje mi go jako ,,nieznane urządzenie " . Nie wiem co robić? Jak mogę zobaczyć port com, do jakiego jest podłączony w tym nieznanym urządzeniu USB, czy jest może jakiś inny program, bądź sterownik ,który mógłby pomóc wykryć mi tableta. Czasami jest w ogóle problem z połączeniem ,ale to wyjmuję baterię, podłączam , włączam go i komputer wyłapuje je jako nieznane, proszę o pomoc i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem co Mar cin. W zakładce porty było tylko coś z bluetooth. Po wyłączeniu karty buetooth, manadżer urządzeń w ogóle nie pokazuje żadnych portów. Problem pewnie bierze się z tego, że nie potrafię przełączyć swojego ZTE V9 do trybu programowania. Ani minus, ani plus przy włączaniu nie pomaga. Najpierw pokazuje się android, po chwili android na deskorolce z napisem cyanogenmod7 i tyle. Jak wciskam minus to udaje się zablokować na samym androidzie.. Manadzęr urządzeń pokazuje tablet w "Inne urządzenia" i "ZTE HSUSB Device". Czy da się jakoś pomóc?

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy podłączyłem tablet po wybraniu portu wyskakuje mi " Get armprg failed " Co robić ??

    OdpowiedzUsuń
  6. witam ja mam inny problem tablet nie czyta mi kary sim czy ktos wie o co chodzi może mi pomuc

    OdpowiedzUsuń