Translate

sobota, 4 października 2014

Suplementy


Początek mojej przygody zaczął się od budowy masy. Jako kompletnie zielony w tej kwestii postanowiłem skorzystać z pomocy fachowca. Wykupiłem pakiet konsultacji u trenera personalnego, który oprócz przygotowania odpowiedniej diety oraz planu treningowego motywuje mnie do pracy.
Otrzymałem również pomoc odnośnie suplementów. 

  • Białko

Za pierwszym razem kupiłem białko polecane przez trenera  XXL Nutrition o smaku bananowym, kolejne wybrałem już sam. Porównałem skład pierwszego do innych białek i wybrałem promocję z allegro białka serwatkowego  Ostrovit  WPC80, dostałem 2x900g + shaker 800ml w cenie 900g poprzedniego białka, a skład  bardzo podobny. Odnośnie Ostrovit jestem zadowolony, smak dobry i konsystencja bardziej pasuje.

  • Kreatyna

Dowiedziałem się, że tutaj nie ma co przesadzać, bo skład wszędzie jest taki sam dlatego można spokojnie kupić najtańszą. Kupiłem  SFD Pure creatine 500g.

  • BCAA 

Do tego dodałem BCAA SFD PURE BCAA PLUS - 400g.

  • Witaminy
Trener polecił mi witaminę D, ale ponieważ zakupiłem zestaw witamin FA MUTLIVIATAMIN AM/PM FORMULA 180 KAPS wcześniej,  tak więc w składzie jest już witamina D, a to na początek wystarczy.

Pamiętajcie zanim zaczniecie zmieniać swoje ciało i testować różne specyfiki upewnijcie się, że nie macie na coś alergii lub innych przeciwwskazań medycznych.

Pozdrawiam :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz